promenad



Hej igen

Inte långt efter jag skrev förra inlägget fick jag ett meddelande av Erica, där hon skrev att Tessan ville att jag skulle komma upp till Rättvik nästa vecka (hon flyttar dit som volontär på söndag) Sen skrev Erica även att hon ville att jag skulle komma till Sala och hälsa på henne snart också, eftersom hon saknade mig!

Mina älskade vänner, jag saknar er grymt mycket också!

Sara ringde nyss och frågade om vi skulle ta en promenad!
och det ville jag såklart, så hon skulle bara färga håret på sin syster sen skulle hon ringa, så jag chansar på att det tar ett bra tag, Sara är inte världens snabbaste människa men jag gillar henne ändå! haha

åh va glad jag är att jag har mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback