Måndag



Hej!

Nu vare ett par dagar sedan jag skrev, men har inte gjort så mycket, eller igår var jag med Mikaela, David och Niklas! Vi var på kupolen och kollade runt, sen hyrde vi två st filmer, en skräckfilm som hette 13 ghosts, den var faktiskt bra! Fast jag hatar skräckfilmer egentligen! Sen hyrde vi August, nån film/tv-serie om August Strindberg som gick på svt förut, men den var 3 timmar! så jag orkade inte se klart hela!

Imorgon kommer nog Erica hit igen, vi tänkte att vi skulle kolla efter julklappar på kupolen innan hon åker hem till Sala igen, hon har ju varit i rättvik och hälsat på Tessan, så då hoppar hon av här igen! Perfa! <3

Saknar min bästa kompis!! SABINA KOM HEM!!
börjar bli van att inte ha henne hemma jämt, men ibland blir det faktiskt jobbigt! Riktigt jobbigt om jag ska vara ärlig, jag älskar dig honey! <3

Förresten så beställde jag 2 julklappar på nätet idag, smidigt och bra!
plus att jag framkallade 100 bilder! Bilderna ska sättas upp på min vägg i mitt rum! Har redan bilder, men dom ska bytas ut! Älskar att ha en massa kort på väggen, fin fint serru! Och billigt var det också, 100 bilder gratis, man betalar bara för portot!

POK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback