söndag



Hej!

Var ju som sagt ut igår igen, riktigt kul var det, satt hemma hos Sabina och förfestade först, sen åkte vi till Anki och var där ett tag innan vi åkte ner till krogen! Där träffade man en del folk man kände tex Ida, Cissi Linda och Malin! Stog som vanligt på dansgolvet och röjde hela kvällen! haha

Sen vid halv 3 eller nått så tog jag Malin och hennes kille en taxi hem, pratade med Erica och Björn när jag kom hem, fick lov att kväva mitt skratt i en hög med kläder för annars hade jag nog väckt hela huset så mycket som jag skrattade! Dom var även söta och sjöng för mig! <3 Haha det som var lite roligt igår var att jag pratade med Erica några gånger under dagen, men jag hörde aldrig va hon sa eftersom hon tappat rösten! Jag fick liksom gissa mig fram till vad hon sa och ibland bara hålla med fast jag inte hörde egentligen! hahaha! Till slut fick Björn agera tolk! haha!

Idag har jag legat på soffan typ hela dagen, Max var här och busade en stund också, Han satt och "pratade" hur mycket som helst, och försökte förklara massa saker! haha så söt är han.. Så babblar han lite så skrattar han! sjukt söt! imorgon för jag pussa på honom igen!

nej nu ska jag nog försöka sova snart, är inte så lätt när man vänder på dygnet på helgerna!

pok!


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha sjukt drygt, alla bara mobbar mig för hur jag låter xD fast det är ju lite lustigt faktiskt..


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback