Hilma Emma Hanna Colm och Viktor!


Heej.

Idag hade jag verkligen ingen lång skoldag, 5 minuter höll den på ungefär. haha
när jag kom till skolan så visade det sig att dom hade delat in sig i grupper förra gången och nu skulle dom opponera på varandras text, men jag hade ju ingen grupp så jag fick gå hem.

Eller hem gick jag inte, jag gick till kälarvet och till min kusin och kusinbarn!
Sen kom Åsa och Hilma Emma och Colm, kul att se dom eftersom Åsa Emma och Colm bor i Sthlm och Hilma i Sundborn, Var kul att leka med alla barnen, sen åt vi även mat och sådär.

Sen när dom hade åkt kom fredrik hem och Emma åkte och jobbade.
jag stannade kvar och passade Hanna medans Fredrik hade besök av någon gubbe som skulle kolla nått på huset eller va det var. Viktor sov iallafall. Hanna var trött hon med, hon låg i mitt knä och gosa, verkligen hur mysigt som helst, vi satt i en fotölj och pratade sjöng och kramades, min lilla gostjej! Älskade Hanna!

ikväll ska jag vara med vara med massa  folk.
ska nog spela poker och kolla på lets dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback