poker och utgång



Hej

Var hemma hos Carro igår och spelade poker, det var jag Carro Ingela Ida och Jonna ( Bonden Katl-Petters flickvän, det ni! ) som spelade, och jag förlorade.. hur kunde det hända liksom! jaja dom lurade mig att gå all in. Sen kollade vi på Melodifestivalen iallafall, och den bästa åkte ut.. VELVET! Hon och Amy var ju dom bästa. tur att en av dom kom till final iallafall då..

Sen åkte jag in till stan och träffade Mikaela, så satt vi på skrubben ett tag, innan vi gick in på flamingo. kom in gratis också tror jag. eller ja det gjorde vi för jag hade ju inga lösa pengar. haha hade as kul där inne, skrattade så jag höll på att dö ett tag.. blev en trevlig kväll, tack för det Mikaela!!

Nu sitter jag och väntar på Max, han och lovisa skulle komma hit vid 3.
längesedan man träffade Lill-prinsen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback