promenad



Heej.

idag har jag och Maria varit ute på en väldigt lång promenad!
först gick jag och mötte henne, så gick vi upp och hämtade Max.
så tog vi med honom ut på en promenad, gick till lekparken så han fick leka lite, haha eller så var det Faster som ville leka, men Max också faktiskt! Älskar att få se Max le! det är det bästa som finns!

Och efter någon timme gick vi tillbaka med honom för att skulle äta, då gick vi hem till mig en stund innan vi gick hem till Maria!! och det tar ungefär 40-50 minuter. så idag har vi varit duktiga. men det var ju perfekt väder ute så det var bara skönt!

Hemma hos Maria kollade vi såklart på i en annan del av köping.
älskar det programet dom är så himla söta, den som är roligast är ju Tobbe!
kan inte låta bli att skratta när han svär hela tiden, plus att han är så elak mot folk! haha

nu ska jag redigera lite bilder jag tog idag, får se om jag orkar lägga in dom här sen!
annars blir det i morgon!

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback