godmorgon

skönt med sovmorgon idag, vaknade när Samuel gick upp först. Var så skönt att veta att jag fick sova ca 2 timmar till. Nått som inte är lika kul är att vi har Religion idag, inte min favorit kanske. Jag lyckas alltid sitta och tänka på andra saker, så kommer jag helt plötsligt på att jag kanske måste lyssna. haha.

nu sitter jag och öter banan och lyssnar på kokobom!
haha har ni hört den låten? låter som en barnlåt, men det svänger ju om den! Hanna tycker den är bra och jag tycker den är festlig, haha. den spelades på ett friskispass jag var på i tisdags, därför blir jag så pigg av den. haha

nu ska jag sminka mig och fixa håret, så jag hinner ta det lugnt innan Sara kommer!

ha en bra dag!

slänger in en redigerad bild på mig och Max.
Min storebror som har tagit kortet!

image413

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback