gott nytt år!



GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!
och även GRATTIS MORFAR!

kvällen igår var hur rolig som helst! hade så sjukt kul!
först fick vi trerätters middag, väldigt gottt kan jag tillägga!
sen när vi hade ätit kom det fler folk.
folk som jag trodde var kaxiga och otrevliga men som visade sig vara hur snälla som helst, och som jag hade kul med resten av kvällen! så kan det vara! vi sjöng även singstar! haha OCH JAG VANN MOT EMELIE!! haha ni som har hört min röst fattar varför jag är glad haha! Emelie var den enda som jag vann i mot igår. när jag spelar singstar har jag bara ett mål: att inte komma för långt efter! haha!

när klockan började närma sig tolv gick vi ut och började ta fram raketer, som killarna sen smällde av när det blev tolvslag! Sen gick vi in igen och sjöng mer singstar och umgicks tills alla åkte hem!

tack allihopa för en jätte trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria J

Tack detsamma, och tack för hjälpen med bloggen idag Nu ska jag kolla mer på idol, sen ringer väl du snart.
hejhej!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback