En helg i Sala



Hello!

Ja då var jag hemma igen, och det är inte kul ska jag säga!
jag vill vara kvar i Sala hos Erica, Tessan och alla andra underbara männsikor där nere! Midsommaren där nere var den bästa jag varit med om, grym fest verkligen! Massa roliga människor! Och jag som aldrig hade träffat dessa människor förut kände mig verkligen välkommen ändå! Jag kände mig som hemma helt enkelt! Vi festade till 4-5 på midsommarafton innan jag, Erica och Björn somnade i björns säng!

Lördagen gick vi upp halv 1 typ. haha jag och Erica hade somnat hand i hand och sen hade hon lagt huvudet på våra händer så när jag vaknade så hade min hand domnat bort! haha sen låg vi i soffan hela dagen och kollade på film, allt om min buske, sen somnade vi lite då och då också men vi låg i soffan hela dagen iallafall! haha

sen på kvällen hade jag Erica Tessan och Frida tjejkväll, då kollade vi på Ali G in da house, beställde pizza och käkade cheeseballs! verkligen en trevlig tjejkväll!

Och idag har vi kollat på den lilla sjöjungfrun och spelat minigolf!
sen vid 7 åkte jag hem! och det var INTE kul att säga hejdå!

Saknar er redan!!! 







Mina favoriter!! 
tänk att vi bara har träffats 3 gånger och ändå så står vi varandra hur nära som helst redan! Jag litar på dessa tjejer till 100% och jag är så glad att dom är mina vänner! vi ses om några veckor tjejer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback