men jaha, godnatt då!



Jaha, klockan är bara lite efter nio och jag tänkte reda gå och lägga mig!
lika bra, har ju ändå inte gjort nått vettigt idag, förutom att vara med Max såklart. men när jag kom hem från honom så la jag mig i soffan och kollade film, sen vart det att jag kollade på några tv-serier också. innan jag bytte plats och satte mig vid datorn! lät ju skit kul, eller hur ?

Imorgon har jag inte heller nå planer på vad jag ska göra på eftermiddagen, blir nog en sväng på kupolen och kolla skor. annars blir det väl som idag, nej fyfan. aja på onsdag och torsdag har jag planer iallafall, onsdag blir det att kolla match med tjejerna och på torsdag ska jag äntligen umgås med Mikaela!

och på fredag åker jag nog ifrån Borlänge för några dagar, guuud va jag hoppas på att det blir så! för det första saknar jag mina favoriter och för det andra är jag trött på allt här i borlänge!!

nej dags att sova, godnatt på er!


Mikaela och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback