vilken dag !



Igår var det ju bröllop som stog på schemat, och jag hade en underbar dag och kväll verkligen! Själva bröllopet i kyrkan var jätte fint, det var så fint att jag fällde tårar!

Sen åkte vi till festlokalen och fortsatte med festen där, då serverades det en jätte god buffé med massa gott att välja mellan. och medans vi åt hölls det tal och vissa sjöng fint till brudparet!

och resten av kvällen var det dans för fulla muggar, fråga bara mig och frida! haha.
det var verkligen hur kul som helst när alla dansade loss! idag vaknade jag dock och hade svin ont i min axel, kunde knappt röra den på hela dagen, så frågan är ju vad jag gjorde igår!! haha jaja skit samma, jag hade då en underbar dag!

GRATTIS ANNA-KARIN OH DAVID!!!


obs: bilder kommer så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback