barnvakt



Heej

Igår eftermiddag åkte jag till Sundborn för att vara barnvakt åt Alva Melker och Hilma!
Vi kollade först på film, sen kollade vi på letsdance, nu låter det som om att dom satt stilla och kollade snällt hela tiden men fullt så tråkigt var det inte, utan vi sprang runt och busade. jagade varandra med mera.

till slut somnade Hilma på golvet framför tv:n, då satt jag på henne en blöja och bytte till pyjamas sen ner i säng med henne, och dirket efter letsdance gick Melker och la sig, Jag och Alva spelade kort en stund innan hon också gick och la sig.

imorse vaknade jag vid 10, då satt dom andra och skulle precis käka frukost så det var ju perfekt, sen lekte vi och busade ett tag, sen kom deras farmor, farfar faster och 2 kusiner ner från Umeå, dom var det kul att träffa igen, senast var nog 3 år sedan, men då sågs vi bara en snabbis.

sen vid halv 5 åkte jag hem, och nu sitter jag här och väntar på melodifestivalen!
massa bra artister idag ju, bland annat Sibel ju! älskar hennes röst!
hoppas hon har en bra låt också!

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback