betyg



Hello.

fick VG på mitt manus i morse, trodde då att jag skulle få VG i hela kursen men nu visste hon itne säkert iallafall. ska lämna in min argumenterande text än en gång får se vad hon säger om den. Så än kan jag få VG, men det känns ju sjukt att hon sa att jag skulle få VG om manuset var ett VG och det var den ju. men men hoppas att det löser sig ändå! 

Sen har jag VG i foto också om jag skickar in mina vatten bilder ikväll, hade tydligen inte visat dom för klassen så jag skulle skicka dom istället, så jag kommer ju gå ut med några VG iallafall, vilket är bra för att vara jag! Sen kan ajg ju samtidigt erkänna att jag kommer gå ut emd ett IG också, i idrott och friskvård. inte den riktiga idrotten utan en tillvald kurs som jag hatade, mådde dåligt över att gå dit eftersom den sög. men orka bry sig. skitsamma liksom!

Nu sitter hela klassen på msn och har konversation tillsammans allihopa! haha någon som vill vara med så är det bara att adda min msn ! haha

nej nu ska vi fortsätta snacka haha puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback