haha



Vet inte hur många gånger om dagen jag säger: men gud nu dör jag! dom som umgås med mig vet att jag säger det exakt jämt när jag tycker något är roligt eller pinsamt! Såklart har jag ju aldrig dött av att ha skrattat för mycket, men idag var det fan väldigt nära alltså. Jag och Sabina satt och pratade i telefon och plötsligt började vi prata om en väldigt rolig grej, och guud va vi skrattade!! Tillslut rann det tårar ner för mina kinder för att jag skrattade så mycket. plus att jag inte fick någon luft och mitt annars så högljudda skratt kom inte fram för att jag skrattade för mycket! Kommer lätt att ha träningsvärk i magen i morgon efter allt skratt! haha

jag älskar att skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback