nu är det dags



nu är det dags att skriva ett inlägg igen, var ju flera dagar sen nu!

Först måste jag ju tacka alla som kom och grattade mig i tisdag!
och tack för alla fina presenter! var verkligen en super bra dag!
Mys också att klassen kom och fikade och körde lite singstar!

igår var jag hemma hos Mikaela på fest, satt hemma hos henne hela kvällen men gick sedan förbi en sväng på skrubben och satt där ett tag, sen skjutsade Carro hem mig på hennes pappas moppe! hahaha det var faktiskt roligt! 

Nu ska fotogruppen hem till Eva och fika, och det ska bli såååååååååå trevligt. hm.. aja undrar om det är någon som har bakat. för det har då inte jag gjort. Baka är inte min grej riktigt! men men


oj shitt nu måste jag dra till bussen!!!

ikväll kanske jag bjuder på lite bilder! så kolla in igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback