onsdag!



Hello!

tänkte jag skulle skriva lite innan jag drar till bussen,igår var jag helt ledig men idag har jag en lektion! Men direkt när det är slut så drar jag och Sabina till rättvik och sover där inatt. för imorgon har vi bara friluftsdag på eftermiddagen. hur skönt som helst att man är ledig så mycket nu på slutet! 

det enda jag har kvar att göra är att skriva ett tal till klassen som jag ska läsa upp på svenska lektionen nästa vecka.  sen tror jag faktiskt att allt är klart, för undrar om inte betygen satts igår, eller om det är idag eller i morgon. aja sen är det slut iallafall och man slipper bry sig! spela roll liksom! haha

nej nu ska jag sminka mig och sen äta för jag är svin hungrig konstigt nog, brukar aldrig vara såhär hungrig på morgonen! maaaat!

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback