skolan



hello

Jaha då satt man i skolan igen då, kändes som en evighet sen vi var här sist. Har varit en skön tid utan skolan. haha. Har engelska just nu då jag ska skriva ett student tal till Mikaela som jag sen ska läsa upp på lektionen nästa vecka. kan bli riktigt kul, och det roliga är att hon ska skriva om mig också, vi fick dra lappar om vem vi skulle tala om och vi fick varandras namn! haha kan bli riktigt kul! Om hon nu inte säger nått jätte fint som får mig att gråta hahahaha men det kanske inte är någon risk?

Efter skolan ska jag följa med Sabina hem och så ska vi göra lite historia arbete. är ju exakt 1 månad kvar till studenten idag så man måste kanske börja plugga nu! haha, jag är verkligen ingen pluggis jag.. men det löser siiiiig!

image502
hittade en gammal bild på mig och Maxen <3
gud va liten han har varit!

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag tycker att du är en fantastisk människa! Det ska du veta! :)

2008-05-08 @ 12:12:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback