tjena



tjena fan är det bra ?


Igår åkte jag och Sabina till Magnus i Rättvik! var längesedan jag var där nu så det var på tiden. vi gjorde inte så mycket vi tog det bara lugnt och umgicks tills dess att Magnus åkte och jobbade natt. Då kollade jag och Sabina på tv hela kvällen och somnade för att vi var så sjukt trötta, haha!

Idag var vi sega allihopa och gjorde ingenting typ, Jag och Sabina sket i våran friluftsdag, kändes så onödigt när betygen ändå är satta. istället käkade vi pizza och var ute med freja (hunden) sen låg vi mest i soffan och kollade tv. eller bara låg och pratade! Slapp dag med andra ord!

imorgon ska jag ha svenska C på morgonen och sen ska vi till torsång och fika med klassen!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback