torsdag



Hello!

Idag har jag inte gjort mycket haha, blev väckt halv 2 för då var maten tydligen klar, så då fick jag pallra mig upp och äta lite. Sen klädde jag på mig, tur att Max skulle komma för annars hade jag nog säkert gått i pyjamas hela dagen! Men hade då hunnit gjort mig ordning tills han kom iallafall! haha 

Busade runt på golvet som vanligt med alla leksaker och grejjer!
hann även med att pussa och krama på honom som alltid, man kan ju inte låta han är ju liksom världens snyggaste grabb!

När Max hade åkt hem så satt jag bara vid datorn och lyssnade på musik och kollade runt. snackade med folk på msn som vanligt! haha! Sen ringde jag och pratade med Erica, fick höra allt om den gulliga förlovning, det är så man nästan blir tårögd ju! gulligt är ordet!

Sen nu på kvällen cyklade jag hem till Maria, skulle hämta mina kläder som jag lämnade där igår, sen var vi även ute på en liten cykeltur! satt oss på en bänk och pratade om va fan vi ska göra efter studenten och vad vi kommer göra om några år.. framtiden är så jävla oviss nu ju..

men va fan, lite har jag ju hunnit med idag ju, kom ju på att jag pratat med både Sabina (som alltid) och Mikaela i telefonen också.. va bra det känns då slipper jag ju ha ångest över att jag sov så länge! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback