fredag!


Hej!

Har inte haft tid att skriva, eftersom Erica har varit här, och då vill jag ju umgås med henne!
fast hon åkte vidare till rättvik för att jobba igår, men ändå skönt att få träffa henne lite! jobbigt att vara utan henne för lång tid ju! Men troligtvis ses vi om en vecka igen! Fast jag kommer nog hinna sakna henne iallafall!

Idag är det fredag och utgång! ska åka hem till Sabina, hennes kille från blekinge är där också och så kommer cissi! Så det kommer nog bli en jätte trevlig kväll!

Glad att jag har mina vänner, och då menar jag dom som inte går runt och pratar med folk om andra och om grejjer dom inte har en aning om! Nej jag menar såklart mina riktiga vänner, vad som än händer kommer jag alltid att älska er! Ni vet vilka ni är ;) PUSSSSS på er!

hoppas alla får en trevlig fredags kväll! för det ska då jag ha!

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback