Isprinsessan Shrek



Minns ni att jag skrev om att jag Erica och Björn kollade på Made när jag var i Sala sist och vi kollade på en tjej som ville bli isprinsessa, plus att hon såg ut som shrek! Och vi höll verkligen  på att dö av skratt då och vi skämdes så för henne för hon var verkligen hur dålig som helst,  det enda hon lärde sig var att åka på ett ben typ!

Hittade iallafall en massa bilder på henne idag, så jag fick mig ett skratt. Taskigt kanske ni tycker, men ni hade också skrattat om ni sett programmet kan jag lova er! För det var fruktansvärt roligt! HAHA kan inte sluta skratta nu bara för det.

Synd att jag inte hittade en bild på henne när hon gjorde ett plattfall på magen när hon värmde upp! hahahaha






Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag undrade just om du hittat klippet, vi letade ju efter det när du var hos mig. Kul att få se bilder iaf, och hon var ju sjukt likt shrek!

2008-10-30 @ 12:44:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback