onsdag



Oj, verkar som om denna blogg dött lite grann, har för det mesta aldrig ork till att skriva, för väl försöka ändra på det! Fast roligt att man fortfarande har läsare kvar fast bloggen går på halvfart!

Igår kom Tessan till Borlänge och det var verkligen mys! Gick runt på kupolen och hann både med att fika och att äta en supergod sallad på kompis! Sen gick vi ner till stan och kollade lite, innan jag fick lov att ta bussen hem för jag hade lovat att ta hand om Max på kvällen!

På tal om Max så är han här nu med, Simon och Lovisa är och bygger på huset, tror att dom skulle sätta upp takstolarna idag! Har för mig att du snackade om det iallafall! Men han är nere med Mamma och Samuel just nu så jag sitter här och glor, fast nu tänkte jag gå ner och kolla klart på The Hills innan jag och Sara ska åka till Mikaela en sväng!

vi hörs!

Pok


En bild på mig med mina fina sår jag fick efter mitt lilla äventyr i huvudstaden! Nu är såren dock nästan helt läkta!

Kommentarer
Postat av: Erica

Skönt att du blivit bättre :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback