torsdag!

hello!!

Jag Mamma, Samuel, Max och Lovisa skulle egentligen åka till Emma och barnen idag för att Emma fyllt år, men Viktor fick tyvärr feber inatt, lilla plutten! Jag som har saknat dom så himla mycket! Men nästa vecka ses vi!

Istället ska vi åka och handla senare, jag måste verkligen handla championjoner, dom är nämligen slut och jag har inte ätit champinjoner på flera dagar nu!! Jag är nog beroende!!

Sen skulle jag behöva ett par nya jeans också! Så hoppas på att vi kan åka till kupolen en sväng också!

Erica ringde nyss och berättade om en sjuk grej hon just hade varit med om, haha och jag kan inte sluta tänka på det för det var verkligen sjukt hur nån kan säga sådär! haha min lilla pratkvarn, imorgon ses vi!!!

Nu ska jag gå och pussa på min brorson som är här!
Han och Lovisa sitter i köket och läser en bok!


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha men tanten var ju störd O.o

Postat av: Fru Evelina

vilken sötnos! såna ögonfransar skulle jag inte direkt säga nej till =)



Kika gärna in tävlingen på min blogg, vinsten är en jättefin lila skinnväska värd 799 kronor.

Postat av: sofia

gud vilken söt liten pojke...

2008-10-31 @ 18:31:45
URL: http://sophj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback