hahaha



Sabina spelade den här låten i telefonen för en försäljare idag!
sen efter 1 minut hade hon lyssnat i luren och då hade försäljaren setat och sjungit med då hade Sabina ropat HALLOOO i luren! Sen pratat med en konstig röst! haha sjukt jävla kul!

Sen när jag var där förut idag så pratade hon med en as rolig röst när det ringde en annan försäljare, så frågade hon vart han befann sig någonstans och sådär, tillslut så hörde han att jag skrattade i bakgrunden och förstog att hon skojjade så sabina la på i örat på honom! hahaha! lovar att jag ska försöka spela in nästa gång!

Älskar dig honey, du får stå under mitt paraply!


Kommentarer
Postat av: sabina

hahahahaha... kan man inte mer än skratta rakt ut över dom där telefonförsäljarna? dom ringer flera gånger om dagen hit, börjar redan kl 09,oo på morgonen NÄR JAG LIGGER OCH SOVER så jag får spel som fan.. därför skiter jag fullständigt i dom där och har noll respekt för dom! fast man ska ju ha respekt till alla, men inte fan dom där dryga jävla försäljarna.. men kaninen passade bra in på slutet =)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback