lördag!



Hello!

Jag har blivit sjukt dålig på att blogga, men det har inte hänt så mycket eftersom jag har känt mig sjuk igen! Men i torsdags så hade jag hand om Max hela dagen, han var ju sjuk lilla plutten! På förmiddagen så mådde han ganska bra så då lekte vi och sådär, men sen när han sov middag så vaknade han upp och hade jätte mycket feber så jag tog upp honom och fick honom att somna om i min famn! Han hade så mycket feber så jag blev helt varm att ha honom sovandes på mig! Men han lyckades sova lite till iallafall, sen när han vaknade så låg vi bara och kramades! Tycker inte om när han är sjuk, det gör ont i mitt hjärta!

Igår så sjukskrev jag mig, kände mig hängig igen så det var lika bra att vila. Låg i soffan och kollade på tv hela dagen, hade även laddat ner en film jag såg, Changeling med Angelina Jolie en film som jag verkligen rekomenderar den var verkligen sjukt bra!

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, blir nog bara att ta det lugnt. Skulle vilja hitta på något men vet inte riktigt vad och med vem!

pok


sovande sjukling, med sin Tiger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback