måndag



Heej

Nu är sista veckan här så på torsdag flyger jag hem,kan inte fatta att jag varit här i 3 veckor tiden har gått alldeles för fort. Men jag har haft det helt underbart!

idag har vi käkat lunch på Applebee´s riktigt gott var det minsann, sen åkte vi och köpte dom sista presenterna till folk hemma,så nu har jag det avklarat, hoppas inte att jag glömt någon bara! just nu tar vi det bara lugnt, Viktor sover, Emma läser, Hanna kollar på jordgubbs-Lisa och jag håller henne sällskap samtidigt som jag bloggar lite.

som sagt på torsdag flyger jag härifrån och är hemma i svergie på fredag, då ska jag hem och träffa familjen och sova lite, sen hade jag tänkt träffa vänner på kvällen, men får se hur mycket jag orkar. Jätte drygt att jag börjar jobba redan på söndag,buhu!

nej nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback