torsdag



Hej på er.

Nu har jag inte bloggat på länge, bara för att jag inte orkat skriva,men har varit in varje dag och försökt ladda in bilder men det går tydligen inte, nått är fel på bloggen, men hoppas att det ska funka snart.

Igår var vi vid havet och badade hela dagen, hur mysigt som helst! fast brände mig en aning på ryggen så är röd idag också men vem bryr sig! Vi hade en mysig dag på stranden iallafall!

Idag så har jag varit här i 2 veckor, och tiden har gått alldeles för snabbt. Jag kan inte fatta att jag åker hem om en vecka, vill verkligen inte, detta är ju rena paradiset, men saknar Maxen såklart pratade med honom och mamma genom camen idag, och han sa att han jag skulle komma hem nu! Min lilla plutt <3

Just nu är Emma och klipper sig, så jag är hemma med barnen, och som sitter här brevid och kollar på Koalabröderna! Sen när Emma kommer hem så ska vi åka och käka pannkakslunch på Ihop! Sen ska vi nog hem och sola lite och ikväll ska vi åka och shoppa igen!

Nu ska jag gå och göra mig iordning, hoppas ni har det bra där hemma !

pok

Kommentarer
Postat av: mammsen

vilken semester du har! passa på att roa dej, shoppa loss å njut! vi saknar dej! puss å kram!!

2009-08-28 @ 09:48:23
Postat av: Kusin-Erik

Ser ut som du har det rätt gött! Se till att varna alla expiditer för snart kommer jag över. Passa på att njut av värmen, för här finns det då ingen!



Ha det så nice

2009-08-28 @ 10:50:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback