helgen som varit



Hej tänkte sumera helgen lite.

Fredag: Jag och Sabina åkte till uppsala där sabina skulle fotografera på babyland, så var framme i uppsala runt 9 på morgonen sen började hon fota vid 10, och jag är med och hjälper till lite grann, så gått jag kan.

Roligast var ju lunchen när vi skulle in till stan tänkte vi, först hamnade vi där Johan och Solmaz bor och jag blev glad att jag äntligen kände igen mig, haha. Sen yrade vi runt i stan efter en parkering, och blev samtidigt galna på alla cyklister och gående folk på gatorna, hade lust att köra över dom allihopa! haha.

Sen på kvällen skulle vi hem till Sabinas kusin och hans familj, det började med att vi var 2 och en halv timme sena, men vi kom ju inte till hotellet förens vid halv 8 typ och 7 skulle vi vara hos dom, så vi skyndade oss faktiskt ganska mycket!

vi hade en ritkigt trevlig kväll med Niklas och Maria iallafall, lilla Nolia låg ju tyvärr och sov när vi kom. Mat fick vi i fast vi var sena, och gott var det så satt vi och drack lite öl och lyssnade på musik.

sen vid tolv tog vi bussen tillbaka till stan och tänkte kolla runt lite på krogen, men vi var så trötta att vi gick till hotellet istället och somnade som stockar!

lördag: gick upp strax efter nio, gjorde oss iordning och åkte sen till babyland igen. Var riktigt mycke folk nästan hela tiden så sabina hade fullt upp, jag gick och köpte frukost som vi fick äta av lite då och då när vi inte hade kunder.

det bästa med dagen var att Johan och Solmaz kom förbi en sväng och pratade lite, alltid lika kul att se dom, och Solmaz stora bebismage var så himla fin, försökte känna om mina kusinbarn där inne ville sparka lite, men dom var lugna. Längtar efter dom, ska bli så kul att se vad det är för sötnosar där inne! 

När  Johan och Solmaz åkte så gick jag in en sväng på ikea och köpte årets första julklapp, sen var det inte så lång tid tills det var dags att åka hem mot borlänge igen, Sabina gasade på bra så vi var hemma snabbt då duschade vi och gjorde oss iordning, för sabina skulle på fest och jag skulle ut på krogen med ida helena och idas syster.

Kvällen var väl sådär inte jätte kul om man säger så, men det dög väl var skönt att komma hem och sova sen iallafall!
 
Idag: vaknade av att världens finaste pojke knackade på min dörr, och ville leka. först hoppade han upp i min famn och gav mig en lång kram, jag hade saknat min favoritkille! Och han har varit Fasters pojke hela dagen, bara jag som dugit, Samuel och Mamma fick inte ens vara i samma rum som oss, sötnos som alltid ska bestämma!

Nu har han precis åkt hem och jag saknar honom redan <3

Ikväll ska jag se på paradise hotel och bara ta det lugnt, imorgon är jag ledig och ska sova ut, sen kommer jag jobba resten utav veckan förutom lördag! fyfan va drygt måste jag ju säga, men men..

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback