fredag



Heej!

Drygt att gå upp och jobba i morse, missade till och med bussen så mamma fick skjutsa mig! Sen har jag bara städat på jobbet idag, inte sådär jätte kul, men fick iallafall wienerbröd till fikat i morse! Sen är det ju alltid skönt att jag slutar kl 1 på fredagar, brukar bli så att man jobbar fram till lunch sen efter den så väntar man bara på att få sluta!

Efter jobbet gick jag och Carro till kupolen, jag köpte ett par "jeansleggings" och en klänning! Så det ska jag ha på mig ikväll när vi ska bowla och sen ut på krogen!  Perfekt eftersom jag inte hade nå andra kläder att ha på mig!

Nyss pratade jag med Emma, Hanna och Viktor via camen, sötungarna pussade mig genom datorn, då blir man så lycklig att man nästan börjar gråta! Längtar tills jag är där hos dom, allt kul vi ska hitta på! Ser verkligen fram i mot resan! och jag ska göra allt för att verkligen komma iväg!

Fick ju min lön idag och har redan börjar spara pengar till Usa! Får ju lite mindre i månaden då, men det är det verkligen värt, Usa är ju målet med detta år! Skulle bli så fruktansvärt ledsen om jag inte kommer iväg! Men det ska jag göra!

nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan börja göra mig iordning!

pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback