lördag!



Hej

Gårdagen var helt okej, först bowlade vi ju, och det gick faktiskt bra för mig, iallafall på slutet! Ibörjan måste man ju värma upp lite då brukar det ju inte gå så bra! haha Efter bowlingen så åkte Jag Carro Ida Malin Jonna och Karl-petter hem till Carro och Jocke och spelade spel. sjukt roligt var det ! Sen kom även Sara förbi en stund.

Sen gick jag Carro och Jocke ner på stan och skulle gå på krogen, Carro och Jocke gick till skrubben, men jag gick till Flamingo och träffade Emelie! Det var kul att träffa henne, vi var kvar på flamingo en stund, men det sög så vi gick vidare till skrubben! Sen följde jag Emelie en bit på väg när hon skulle hem sen tog jag nattbussen hem!

Idag sov jag länge, men vaknade flera gånger efter halv 10 eftersom Max var här och lekte och jag vaknade av hans lekar, så till slut när kl var 12 så gick jag upp. men orkade inte vara uppe så länge så jag gick och la mig i sängen igen och där låg jag flera timmar tills Jag, mamma och Samuel åkte och handlade lite, Träffade Kusin Emil, Jessica och finaste Alfred! Stod och pratade med dom ett tag, fast Alfred hade precis vaknat så han var trött och inte så pratglad, men söt är han allt!

ikväll ska jag bara vara hemma.. kolla melodifestivalen och One tree hill!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback