lördag



Hello!

Idag var det världens bästa morgon, Max var nämligen här när jag vaknade! Så vi har busat och lekt hela morgonen! vi har även hunnit med att lyssna på musik och kastat oboymugg i golvet ( all oboy hamnade på faster) man blir nämligen sur när man inte får som man vill. för det mesta lägger han sig ner på golvet och surar när han blir arg, men ibland händer det även att grejjer åker i marken! Men lika söt för det är han ju, min lilla prins!

ikväll blir jag och Samuel hemma själva, då har jag bestämt att vi ska se på melodifestivalen! Det kan man ju inte missa eller hur? Shirley Clamp är så klart min favorit! Nu lät jag som en gammal kärring, jaja är ju faktiskt 20 snart!  Usch va gammalt det lät! haha!

Jag kom nyss på värsta bra ideén, jag ska ju jobba i sommar, och tänkte först om jag inte skulle kunna gå på peace and love då. men jag kan ju faktiskt sova på campingen så har jag ju jätte nära!! Ibland är jag ganska smart faktiskt!

Senare kommer det nog en kort film på Maxi!

POK


bild tagen nyss, haha tungan ute på alla kort! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback