melodifestivalen



sitter i soffan med datorn i knät och tittar samtidigt på melodifestivalen, nyss sjöng Shirley, lika fint som alltid! Tror hon sjöng denna sången till henne dotter! gulligt! Just nu sjunger Scotts, hm ja inte mina favoriter direkt, fast han som sjunger är rätt söt iallafall!

snart är helgen slut för mig, jag börjar ju jobba kl 8 imorgon, usch va drygt, fast slutar kl1 iallafall! Vilken lugn helg jag haft, hör ju inte till vanligheten direkt, fast det var väl bra det kanske, nästa helg ska jag försöka få med mig Sabina på krogen iallafall.. för då är jag ledig och vill festa med min bästa vän, som jag saaaaknar!!
 
nu ska jag fortsätta kolla på melo, sen blir det att kolla på film och sen sova!

pok


<3 blöjpojken!

PS: va fan har Caroline af ugglas för fel?
och vilken skit låt!

uppdatering: MEN VA FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. hur fan kunde Shirley komma sist? och den där jävla Ugglas gå vidare. fyfan vilka jävla dåliga låtar det vart som gick vidare, jag är riktigt upprörd, jag är en dålig förlorare även fast det inte är jag utan bara nån jag hejjar på! jävla skit tävling, nu får det vara nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback