onsdag



Heej

Gud va dålig jag har blivit på att blogga, har inte haft  någon ork alls till bloggen faktiskt.
och nu verkar det som om jag har blivit sjuk också, har frysit hela dagen, och haft ont i halsen. och förut somnade jag och sov en timme och vaknade upp med känslan av feber, usch säger jag bara!

Men snart är det helg och då får man vila, och det ska jag verkligen göra denna helg, inget festande! Har blivit alldeles för mycket av det på sista tiden, och nu vill jag bara  ta det lugnt!

Just nu längtar jag efter min brorson, är ju van vid att träffa honom nästan varje dag, men nu har jag inte sett honom sen vi firade hans namnsdag i söndags! min plutt! kom hit!!

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback