Onsdag



Hello..

så vad har jag gjort idag, jo jag har jobbat, varit med Carro, haft körlektion och sen varit med carro igen. ja det var väl det jag gjort idag, orkar faktiskt inte gå in på detaljer idag, haha!

Är förresten skit sur på min telefon just nu, den är ju kass, nu går det inte ens att ladda den eller använda headsettet. Så nu när jag ska ladda batteriet måste jag sätta i det i samuels telefon och ladda det genom hans mobil, jobbigt! Det enda den där telefon har gjort är att krångla ända sen jag fick den. Blir nog så att jag köper en ny nästa månad, får kolla först hur mycket jag får i lön! Har isådanafall redan hittat en jag vill ha! iiiiiiiiiiiiih skit snygg!

Nej om man snart skulle gå och lägga sig då, imorgon ska jag sova tills jag vaknar och inte av någon dum alarmklocka! Sen ska jag, Samuel och Max till framtidsmuseet på eftermiddagen, hoppas att Max kommer gilla det, dom har just nu en utställning om rymden! Coolt!

Skickar en puss till mina älsklingar i USA, jag saknar er massor!

pok


jag släpper dig aldrig min sötnos, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback