Söndag



Hello!

Sov riktigt länge idag med, till 12:40 närmare bestämt! riktigt skönt vill jag lova! Sen har jag bara hunnit käka och bytt om! ska kolla på ett avsnitt av One tree hill innan jag ska ta bussen till Carro, vi skulle nog kolla på nån film tror jag.

kollade melodifestivalen igår och vart lika besviken som förra lördagen, hur fan röstar folk egentligen! dom jag tyckte var bäst hamnade på 7nde och 8onde plats! Och förra lördagen kom shirley sist! Inte lika kul att kolla på längre som det var för några år sedan! Fast Petra Mede är ganska rolig faktiskt! haha.

nej nu ska jag som sagt kolla på ett avsnitt av OTH, har laddat hem säsong 3 nämligen och det är ju hur bra som helst! älskar serien! samtidigt som jag kollar ska jag sminka mig så jag hinner göra det innan min buss går!

Ha en bra dag!

pok!



haha bild på mig och nickes hand från saras inflyttningsfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback