söndag



Hej!

Igår var det fest för Carro, jag var först hemma hos Emelie, sen gick vi vidare till Sara och därifrån åkte vi till festen, var typ inge folk alls där när vi kom, men sen blev det mer och mer röjj! Jag och Mikaela åkte in till stan sen iallafall, gick en sväng på krogen innan jag åkte hem, skulle egentligen sova hos Mikaela, men kändes skönare att åka hem eftersom jag skulle upp och jobba.

Har jobbat hela dagen idag, började 11 i morse, men innan det så var Jag Mamma Samuel Lovisa och Max hem till morfar och fikade! sen gick jag därifrån till jobbet sen, hade sååå sjukt ont i huvudet hela dagen och ville bara hem och lägga mig i sängen! Men fick stå ut och kom inte hem förens halv 8!

Nu sitter jag och kollar på One tree hill offcourse, men tänkte ta mig en dusch nu och sen kolla ett avsnitt till innan jag ska sova, ska ju jobba i morgon med så måste upp tidigt. usch!

pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback