tisdag!



Hej

Igår lagade jag Ida och Malin mat, potatissallad och kött, sen kollade vi på Raise youre voice, sen började vi prata om skräckfilmer och det slutade med att vi kollade på the grudge2, jag satt med mössan nere över ögonen halva filmen, får jag hatar verkligen skräckfilmer! Haha, men jag kunde då sova med lampan släckt inatt iallafall, jag är ju lite nörkrädd också nämligen och efter skräckfilmen trodde jag att jag skulle behöva sova med lampan på, men det behövde jag inte! haha vilken fegis jag är!

Idag är jag ledig och gud va skönt det var att sova ut, sov till 12 ungefär! härligt! Nu ska jag snart till optikern, sen ska jag vara barnvakt till Maxen, underbart! Gissa om vi ska busa och mysa!! min plutt!


pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback