torsdag!



Heej

Jag och Ida bakade världens finaste tårta till Sara igår, tog sedan bussen till Sara, där vi firade hennes 20årsdag, Carro och Sanna var också förbi en sväng! Men sen gick jag Ida och Sara ner på stan, där började vi på skrubben där vi satt ett tag innan vi gick in på flamingo och dansade! haha Sen tog vi oss en promenad hem och skulle ha efterfest, men några hoppade av så Sara tog en taxi hem, Markus gick hem och jag och ida somnade vid 4- halv  5 tiden!

Sen gick Ida upp kl 9 imorse för hon skulle jobba, jag orkade såklart inte gå upp då så jag låg kvar och sov några timmar till. Sen kom Lovisa och Max och hämtade mig, Lovisa skulle ju på möte, så jag passade Max, Han skulle egentligen sova, men det ville han inte först, för han ville leka med mig istället! Men efter ett tag så somnade han i mitt knä, och det är så mys! Finaste Maxen du gör mig så glad <3

imorgon blir det jobb igen, men bara några timmar, skööönt!
sen är det helg och jag är ledig ända tills tisdag! 



här är den fina tårtan vi gjorde!


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback