saknad

hej

kom hem från sala idag, och det var underbart där.. men bilder kommer sen.

idag var en av dom värsta dagarna i mitt liv, var och sa hejdå till min kusin och mina kusinbarn, i morgon kl 9 går deras flyg till USA där dom ska bo i ett år. jag saknar dom redan så himla mycket, kan inte ens tänka på dom förens jag börjar grina. försökte vara stark och inte grina när jag var där i dag, men kunde inte hålla mig.. så när vi gick kunde jag inte ens kolla på dom för jag grinade redan så mycket.. JAG ÄLSKAR ER, GLÖM ALDRIG DET!!!

jag och Sabina ska ut på krogen snart.. är så glad att jag har sabina nu, annars hade jag bara legat i sängen och varit ledsen, tack gumman för att du finns, du betyder så himla mycket för mig, tror inte ens att du vet hur mycket jag älskar dig!

nu ska jag gå och försöka hålla humöret uppe, pok!




Kommentarer
Postat av: YOUR best friend.

tjena babe!!

tack så jätte mycket för allt igår och det var så kul att se dig igen gumman :) jag älskar dig minst lika mycket ska du veta! ..

Nu blir det makkisar mums! puss


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback