torsdag

''Hello!

Ahhh va dålig jag är på att blogga, tänk att det ska vara så svårt att skriva ner några rader va..

jaja i tisdag var jag och Sabina i rättvik där Björn Rosenström spelade, och äntligen fick vi höra och se honom, vet inte hur många år vi väntat på det nu! Och det var en TOPPEN kväll och natt! Roligaste på länge faktiskt, sen att jag bara hann sova 3 timmar var en annan sak, var ganska trött när jag ramlade in på jobbet, inte så konstigt när man somnade vid halv 5 på morgonen. men det var SÅÅÅÅ värt det!

idag har jag varit med Linda och hon har fixat mitt hår, jag har ju exprimenterat lite med mitt hår, först fick jag hjälp av Sabina och nu av Linda! haha jaja jag har inte vågat sett hur det ser ut än, gaaalet!

jobbar i morgon sen har jag en ledig helg, ska bli sååååå skönt! har inte haft en ledig helg sen peace and love! Har inte planerat så mycket men ska iallafall umgås med mina underbara vänner <3 och sova såklart , min hobby!

pok


Den bästa av dom bästa!

Kommentarer
Postat av: sabina

kunde du inte ta en snyggare bild berit? fyfaaaan..

fjortis in the aiiir!

Postat av: sara

haha, du är ju en fjortis din häxa :D

2009-07-17 @ 12:40:31
URL: http://sarawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback