torsdag



Heej!

Dags att skriva ett nytt inlägg, tyckte vissa så jag får väl lov att lyda =)

jag är ledig idag, och jag är ledig ändå fram till tisdag, vet ni hur skönt det känns?
Och imorgon ska jag först kolla på när Madde tar studenten, sen på kvällen ska jag till falun eftersom det är falukalaset och Ebbagold ska spela. och dom gillar vi!

Sen på lördag blir det Falun igen, då är det rixfm festivalen, men vi kommer nog inte hinna se några artister vilken inte spelar någonroll eftersom det ändå var skit artister dom flesta! Men ska bli en riktig partyhelg iallafall, sånt är ju alltid kul!

såfort jag hittar min sladd till mobilen kommer det bilder från när jag, Emelie, Ida, Malin, Sarah och Malin var och spelade fotboll i torsång i måndags, ritkigt fräscha bilder, hahaha!

Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback