Grattis Emma!



Hej

Idag fyller min tremänning Emma 4år, grattis sötnos!
Skickade ett grattis sms till henne i morse, och sen vid lunch ringde Åsa upp och vi pratade en stund, var verklige kul eftersom vi inte pratat på ett tag! Hon ville att jag skulle komma och hälsa på och det ska jag försöka göra! Var ju faktiskt alldeles för länge sedan jag var där!

Har jobbat idag, från 07.30 till 16.00. det bästa på hela dagen var när jag och Sabina käkade lunch på CocoThai! haha så sjukt gott! Sen när jag slutat gick jag till körskolan där Sabina och Cissi var! Gjorde några test på datorn innan jag åkte hem!

Imorgon ska jag jobba, sen ska jag sova hos Sabina för vi har körlektion samma tid på torsdag så det blir perfekt! Äntligen ska man få sova hos Sabina igen, hon har en väldigt skön säng ska ni veta! haha och sen älskar jag att vara hemma hos dom!  Sen älskar jag ju min bästa vän med såklart <3

Nu ska jag kolla på veckans avsnitt av Andra avenyn!

pok



Emma <3

Kommentarer
Postat av: sabina

jag älskar dig också sunshine! <3

hoppas du vet det.. idag, imorgon och för alltid!

you're the best :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback