tisdag!



Hello!

Sov över hos Ida inatt, så var inte hemma så mycket igår! Vi kollade på film och käkade chips! Sen pratade Ida i sömnen inatt, haha sjukt roligt!

imorse åkte jag in till körskolan, satt lite vid datorn sen hade jag körlektion! När vi var klara blev jag avsläppt i mjälga där jag skulle hämta Max hos dagmamman, han vart jätte glad när jag kom och sprang imot mig, sen ville han visa mig alla leksaker innan vi kunde gå! Vi tog bussen hem och Max älskar verkligen att åka buss!

Nu har vi precis ätit mellis, och han leker nu på golvet med alla traktorer! Han ska vara kvar här tills Simon slutar, Lovisa jobbar ju länge sen skulle hon bort!

igår skulle min Farmor ha fyllt år, jag saknar dig Farmor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback