fest




Heej

nu var det längesedan jag uppdaterade, men jag har så mycket i mitt huvud att jag inte riktigt orkar lägga min ork på att uppdatera den behövs till jobbiga saker tyvärr. Men jag mår iallafall bättre nu, vissa dagar bryter jag ihop men annars är det okej..

Ikväll blir det fest för Sabina som fyller 20 år på måndag, ska bli grymt kul. Hon har hyrt en lokal så kommer det en massa kul folk. jag och Cissi var ut igår också, jag lyckades ha sönder mitt bankomatkort, lyckat lyckat.. ska beställa ett nytt så fort som möjligt! Men annars var det helt okej. Fast vi var in på mongo och det sög! usch va dålig musik det var!

tråkiga är ju att jag ska jobba i morgon, usch vilken ångest jobbet ger mig, sover sjukt dåligt nätterna innan jag ska jobba, och stressar upp mig, inte ovanligt att man får ont i nacken och sådär då. och det har ju jag fått såklart, men det är bara att bita ihop..

nej fan nu har jag bråttom, väldigt bråttom kom jag på. ha en bra kväll!!

POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback