inte lätt



hej

Jag har inte skrivit på länge bara för att jag just nu går igenom en väldigt jobbig period i mitt liv, vilket betyder att jag sover väldigt dåligt, gråter mycket, oroar mig mycket, panikkänslor, en riktigt jobbig tid vill säga.

Jag är stolt över mig själv att jag klarar av att jobba fast jag gråter på mornarna innan jag åker hit, får panik så fort jag är ensam fast jag vet att dom andra bara sitter och jobbar ett stenkast bort.

Men jag hoppas att allt ska ordna sig nu när jag fått hjälp och ska reda ut allt som hänt under dom senaste åren, vilket jag märkte igår var rätt mycket, som jag aldrig hade tagit mig igenom själv tror jag.

vill tacka alla som ställer upp! Ni som orkar höra på mitt prat och orkar trösta mig när jag gråter, hade aldrig klarat mig utan er, så TACK jag älskar er!


solen i mitt liv <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback