lördag



hello


Igår vart det utgång igen, andra gången dennna vecka och Ida bangade inte denna gången, vi hade sjukt kul, satt på skrubben hela kvällen med Rasmus, Cissi och Bergman. Och Jossan gjorde dom farligt goda banan och choklad drinkarna åt mig och Ida, så jäkla goda, tur vi har receptet såå vi kan blanda egna sen! 

ikväll blir det kanske utgång igen, fast jag jobbar i morgon så jag tvekar lite,  men ska med på förfesten iallafall, sen får vi se om jag följer med ut en stund. Är grymt sugen vill jag lova. Men huvudvärk på jobbet imorgon låter ju inte lika lockande,  men kommer vi in på hela huset så bangar jag inte! haha


nästa helg åker jag till Sala hela helgen också Fredag till måndag, ska bli kul har inte träffat Erica på 3 månader nu, och jag hoppas att Frida och Björn också är hemma! saknar er !!!

nej om man ska försöka fixa så man ser ut som en människa igen då. Man vill ju inte att folk ska tro att man klätt ut sig liksom. Skulle ju säkert kunna vinna en tävling för bästa utklädnad om jag går ut som jag ser ut nu. Inte så kul kanske! haha

Max hoppas att du känner dig bättre snart och att du inte blir sjuk, jag älskar dig <3

pok / Sara

Kommentarer
Postat av: Anette

Det är ett bra tag det :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback