lördag



Hej!

Äntligen lördag säger jag, har legat sjuk en hel vecka nu, så ska bli kul att äntligen hitta på något ikväll. fotboll hos Carro och Jocke blir det, Jocke fyllde år igår så det blir lite fest också! Sen blir det krogen också. Hoppas på en toppen kväll!

Imorse när jag vaknade så skulle jag bara gå ner på toaletten sen gå upp och lägga mig och sova igen, så jag gick ner som en zombie mot toaletten då jag hör någon liten kille som säger : HEJ FASTER! Vart chockad visste inte ens att han skulle komma så hör jag bara hans underbara röst, så nå mer sömn blev det inte, utan lek med Maxen istället!

Nu ligger han och sover middag, och jag ligger och vilar i sängen, snart ska jag börja göra mig iordning, sen ska jag hem till Ida en sväng innan vi tar sällskap till Carro och Jocke!

hoppas ni får en bra kväll!

pok!

hittade en massa gamla bilder på mammas mobil :

en liten kille


gladskiten


liten pluttis


Mitt kusin barn Alfred och Maxen <3



plutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback