söndag



Heej!

Nu var det dags att skriva lite igen då, sista dagen på helgen idag, men iofs så jobbar ju jag bara i morgon och på fredag denna vecka, så ledig 3 dagar i mitten av veckan, sen en lång helg på det! ska bli grymt skönt är ganska trött på mitt jobb om jag ska vara ärlig, samma sak dag ut och dag in, känner mig som en slav ibland, tur att man har roliga arbetskamrater iallafall!

Jag har haft en lugn helg ifredags så jobbade jag, sen var jag bara hemma, för jag kände mig febrig och så hade jag sjukt ont i halsen, på lördagen låg jag i soffan och vilade tills Maxen kom, då vart det bus med honom.  Jag blev även getingstucken när vi lekte på golvet, gjorde jävulskt ont, flera år sedan jag blev getingstucken ju!

Max var också med om en olycka faktiskt, vi var på Max och käkade hamburgare, sen när vi skulle gå därifrån så gick Maxen först och sen jag efter, men Max höll inte riktigt koll på vart han gick, han kollade åt sidan på ett gäng grabbar, sen hinner jag bara säga : Max aaaakt.. PANG, så gick han in i väggen och hann precis vända ansiktet framåt innan han dunkade  i väggen, lilla stackarn, tog upp honom i famnen, så grät han ett tag innan det var lugnt, var nog mest jag som fick ont i hjärtat.

Igår kväll var jag och Sabina på bio, äntligen midsommar hette den, riktigt rolig film måste jag säga. den kan jag rekomendera er att se om ni är biosugna! jag är så dålig på att recensera filmer så det tänker jag inte göra, bra var den iallafall!

ikväll blir det nog till att kolla på bigbrother avsnitt, och kanske nån film. Sen innan jag ska sova blir det lite ljudbok också, lyssnar just nu på sjöjungfrun av Camilla läckberg, är helt fast i hennes böcker!

POK



min lilla byggare, vände bilden innan jag la in den men det ville sig inte ändå, orkar inte hålla på och krångla så nu får ni vicka på huvudet för att se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback