tisdag

¨

Heej.

Jag är redan vaken, hade så jäkla ont i magen så jag vaknade av det, men det gick över på en gång men jag kunde inte somna om, typiskt. Men nu har jag ändå inte tid att sova mer, har nämligen saker att göra idag, roliga saker! HIHI..

Max var här och visade deras nya bil igår, min bror har ju sålt sin Cheva. Men har köpt ännu en, fast vit. Det Max tyckte var bra med den var att det fanns mugghållare till honom i baksätet, annars vet jag inte om han var så nöjd! haha. Men jag tyckte den var snygg!

Igår var jag, Mamma och Pappa till Lager 70 i Insjön och shoppade lite kläder, jag kom därifrån med 2 olika leggingsar och en jeansjacka, Tack Mamma!  

Sen måste jag även skriva GRATTIS till Erica som fyller 21 år idag! :)

Nej dags att börja fixa lite innan jag ska in till stan..

Pok




<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback