jippie

RESA BOKAD!! EGYPTEN - SHARM EL SHEIK 7/2-14/2 !!!!

Jag och Sabina var och bokade resan idag och åker redan på söndag, kan knappt fatta att det är sant. Vi stötte dock på ett problem som jag hoppas kommer lösa sig, det är nämligen så att Sabinas pass bara gäller till slutet av februari, vi har alltså hunnit komma hem innan dess MEN passet måste vara giltigt minst 6 månader efter att man kommit hem! Och det var det en väldig tur att Carro hann berätta för oss, så jag ringde till polisen på arlanda och hörde efter om ett tillfälligt pass, vilket går att fixa, så på lördag åker vi till arlanda och fixar det och tar förhoppningsvis flyget på söndag, om nu det funkar med det passet, vilket det SKA göra men jag kan inte sluta oroa mig ändå..

MEN TÄNK VA UNDERBART MED SOOOOOOOOL! Vi ska bara ta det lugnt och njuta av våran vecka i solen. Bada sola och slappa, det blir toppen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback